loading...
یواش
ایمان بازدید : 76 یکشنبه 26 تیر 1390 نظرات (0)
حبیب کاشانی در ادامه سخنانش در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس تنها 30 دقیقه فوتبال زیبا ارائه می دهد تصریح کرد: در بازی پاس همدان بازیکنان پرسپولیس در 30 دقیقه اول عملکردی از خود ارائه دادند که در سالهای اخیر چنین بازی زیبایی را ندیدیم. اما قطعا باید زمان ارائه بازی خوب پرسپولیس بیشتر شود. زیرا کاملا قبول دارم و اعتقاد داشته پرسپولیس می تواند رو به جلو حرکت و بازیهای بهتری از خود به نمایش بگذارد.

 وی با بیان اینکه تعداد پاس های ارسالی بازیکنان به همدیگر نشان دهنده اعتماد به نفس بالای بازیکنان بوده و یک رکورد محسوب می شود افزود: وقتی در 10 دقیقه پایانی بازی با پاس همدان یک موقعیت صد در صد گل ایجاد می کنید نشان دهنده آن است که تیم بدنسازی خوبی داشته است. اما من اعتقاد دارم پرسپولیس هنوز 90 دقیقه ای نشده است. تیم اسپانیا در 7 بازی جام جهانی 8 گل زد و در نهایت قهرمان جهان شد. این تعداد گل برای تیمی که بازیکنانش در تیم های بارسلونا و رئال بازی کرده اند بسیار کم است اما نتیجه نهایی که قهرمانی جهان بود بسیار عالی بود.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما فوتبال خوبی بازی می کنیم اما نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شود. البته ما زمانی که تنها 50 درصد تیم را در اختیار داریم فرصت لازم برای حل این مشکل ایجاد نمی شود. قطعا اگر تمام تیم در تمرینات باشد دایی با تمام توان نقاط ضعف را برطرف و پرسپولیس می تواند در 90 دقیقه مسابقه بازی خوبی ارائه دهد.

 کاشانی در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: ما در ابتدای فصل پس از بازدید سعیدلو از باشگاه قرار شد 50 درصد هزینه ها را سازمان و 50 درصد را خودمان تامین کنیم. در فوتبال حرفه ای روز دنیا تهیه 5 میلیارد تومان پول کاری ندارد اما متاسفانه هیچ جای فوتبال ما حرفه ای نیست.

 وی تاکید کرد: فصل گذشته ما 41 بازی کردیم و از سهم تبلیغات دور زمین، بلیط فروشی، حق پخش و ... برای 3 هزار و 690 دقیقه بازی تنها یک میلیارد و 70 میلیون تومان به ما تعلق گرفت. البته از این مبلغ یک ریال به ما تعلق نگرفت زیرا باشگاه طلبکارانی از گذشته دارد که در صف ایستاده اند تا بدهی های خود را از چنین محل هایی از سوی سازمان لیگ دریافت کنند.

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر قیمت بلیط ها امسال 2 برابر شود و سهم ما از حق پخش 10- 11 میلیاردی دو برابر شود باز هم پرسپولیس اندوخته ای در پایان فصل نخواهد داشت. زیرا همچنان طلبکاران ایستاده اند تا مطالباتشان را دریافت کنند.

 کاشانی با بیان اینکه منابع درآمدی باشگاه های ایرانی بر خلاف باشگاههای حرفه ای دنیا اصلا مشخص نیست افزود: ما برای بازی های خود ورزشگاه آزادی را 25 میلیون تومان کرایه می کنیم اما بوفه، پارکینگ، فروش انواع پرچم ها و لباس ها در این ورزشگاه اجاره داده شده یا فروخته می شود که ما نمی دانیم اینها به چه کسی داده شده و پول های آن کجا می رود؟ البته مسئولان ورزشگاه لطف کردند 5 میلیون برای اجاره ورزشگاه به ما تخفیف داده اند اما ما سالانه رقم بالایی پول اجاره زمین می دهیم در حالیکه هیچ عوایدی برای ما ندارد.

 وی با بیان اینکه در اروپا لباس های تیم ها در خارج باشگاه 20 یورو و در درون باشگاه 70 یورو به فروش می رسد که این اختلاف 50 یورویی برای کمک به باشگاه است تاکید کرد: ما حق پخش، تبلیغات محیطی و درآمدهای دیگر را نداریم و بخش های خصوصی هم برای اسپانسر شدن انگیزه ای ندارند به همین دلیل ما در آیتم های درآمدزایی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه درآمد ناچیزی دارد اما باید جوابگوی 25 میلیون هوادار باشد. هوادارانی که انتظار دارند بهترین و گرانترین بازیکنان را به خدمت بگیرند در حالیکه ما به غیر ازهزینه های جذب بازیکنان برای انجام هر مسابقه در شهرهای مختلف باید هزینه های کرایه هتل و رفت و برگشت را تامین کنیم.

 وی با بیان اینکه بعضی از دوستان رسانه ای در انتشار اخبار بی تقوایی دارند افزود: بعد از بازی با پاس اتفاق خاصی نیفتاد و من تنها گفتم دایی باید برای موفقیت در بازی با شهرداری تمرکز کند. اما یکی از همکاران شما به دروغ  از دایی دو سئوال پرسید اول اینکه کاشانی گفته است باید وقتی بیشتری بگذارید و دوم اینکه تمرکز لازم را نداشتید طبیعتا ایشان هم جواب دادند باید کاشانی واضح صحبت کند تا من در خصوص صحبت هایش پاسخگو باشم. متاسفانه بعضا مطالب دروغی منتشر می شود که ما را مجبور می کند برای دادخواهی و جلوگیری از ظلم به باشگاه به خاطر انتشار این اخبار به مراجع قضایی شکایت کنیم.

 وی اضافه کرد: متاسفانه تیتر می زنند برای رضایت نامه تارتار پرسپولیس 50 میلیون گرفت یا فلان پیشکسوت هم به باشگاه رفت و حاضر بود در آبدارخانه کار کند. در حالی که ما نه بابت رضایتنامه تارتار پول گرفتیم و نه اینکه به آن پیشکسوت 2.5 میلیون کمک کردیم. متاسفانه اخباری که در مورد لیست دایی به کاشانی مطرح می شود و یا بالعکس که طرفین این لیست را قبول ندارند زاییده تفکرات بعضی از دوستان است. اینها با دایی ، کاشانی و غیره مشکل ندارند بلکه با پرسپولیس مشکل دارند.

 کاشانی همچنین خاطرنشان کرد:  من تاکنون فروزانی را ندیده ام اما به من می گویند وی در باشگاه شما مشغول است و شما خبر ندارید آیا من هر روز باید کارمندان و بازیکنان باشگاه را به صف کنم تا ببینیم چه کسی اضافه و یا کم شده است این مسائل زایید چه تفکری است که خیلی راحت اخبار نادرست را منتشر می کنند و حتی به من می گویند شما نمی دانید که فلانی با شما کار می کند.

 وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم محمد دایی بیاید و با ما کار کند این افتخاری برای من و باشگاه است که اگر ایشان علمی دارد پرسپولیس از آن استفاده کند. آیا استفاده از کسی که هم نام دایی است جرم است ما در انجام کارهای کارشناسی شده به کسی باج نمی دهیم گل محمدی و منافی را که سالهای سال است می شناسم به باشگاه آمده اند ولی با آنها به توافق نرسیدیم ولی تارتار که برای اولین بار می دیدم پس از توافق نهایی با او قرارداد بستم.

 وی با بیان اینکه اینها سوتفاهم نیست بلکه دروغ پردازی محسوب می شود در مورد خبری که  از نشست ویژه وی با دایی پس از پایان بازی با پاس منتشر شده بود اظهار داشت: در زمان کرانچار هم  دوشنبه ها جلسه داشتیم و با دایی هم برای جلسات هفتگی باشگاه روز دوشنبه مشخص شده است مگر می شود باشگاهی به این بزرگی را اداره کرد تیم بدون مشکل به آلمان ، مشهد و اردبیل برود آن وقت هیچ هماهنگی ای وجود نداشته باشد اگر بین من دایی خوردبین و بازیکنان هماهنگی نباشد مگر می دان چنین باشگاهی را اداره کرد.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شما خبرنگاران عملکرد پرسپولیس در دهه 80 را بررسی و مشخص کنید در چه مقاطعی این تیم عملکرد بهتری داشته است افزود: ما در این فصل 2.1 امتیاز در هر بازی گرفتیم این نتیجه خوبی است اما ما راضی نیستیم زیرا باید 2.5 امتیاز در هر بازی می گرفتیم زیرا در هر نیم فصل دوم با توجه فشردگی مسابقات در جام بازیهای مختلف ملی در مصدومیت بازیکنان کسب امتیاز سخت تر می شود. ما تا امروز 30 درصد امتیازها را از دست داده ایم اما ناراحت نبوده و برای ادامه حرکت رو به جلو تلاش می کنیم.

 وی با بیان اینکه اگر جلسه هماهنگی نباشد نمی توانیم تیم به این بزرگی را اداره کرد تاکید کرد: دایی نسبت به من نگاه علمی و حرفه ای تر نسبت به فوتبال دارد و بارها از وی خواهش کرده ام در مواردی برای اداره باشگاه به من کمک کند تا باشگاه به سوی حرفه ای شدن بهتر حرکت کند. زیرا ایشان با تجربه گرانبهای بازی در اروپا علم این کار را هم دارد مگر بلد نبودن جرم است من با شجاعت می گویم علم کامل این کار را ندارم و دست تک تک شما را می بوسم که اجازه داده  کمک کنید تا بتوانیم باشگاه حرفه ای بسازیم.

 حبیب کاشانی با بیان اینکه از گذشته نادم نیست و در این مدت بسیاری از مسائل را از دایی و خوردبین و دیگران یاد گرفته ام افزود: از دایی تشکر می کنم که هر علم و دانسته ای که داشته بدون تکبر در اختیار باشگاه قرار می دهد شما ببینید نتیجه بازی با پاس همدان با توجه به بازیهای باقیمانده لیگ که چندان هم مهم نبود باعث شد دایی در پایان مسابقه با جسارت قدرت و تقوا از هواداران عذرخواهی کرد چرا می خواهید بین الگوهای جامعه و مردم فاصله بیاندازید و اتفاقات را طوری القا کنید که مردم در اقصی نقاط کشور باورهای غلطی از آن داشته باشند.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حفظ احترام دایی برای همه واجب است گفت: روزی که نتوانستم باشگاه را به بهترین شکل اداره کنم می روم چرا ما باید الگوهایمان مانند علی دایی را بسوزانیم. من اصراری برای ماندن ندارم و قسم جلاله می خورم اگر همین الان هم از دفتر علی سعیدلو با من تماس بگیرند می روم. ما آمده ایم مردم را خوشحال کنیم و در این راه حتی خانواده علی دایی هم در موارد خاص با ما همکاری کرده اند تا کارها به بهترین شکل پیش برود.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 20,996