loading...
یواش
ایمان بازدید : 47 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

ابراهیم‌زاده:بایدنشان دهیم مدافع خوبی برای فوتبال ایران هستیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: با تمام توان‌مان تلاش می‌کنیم حق فوتبال ایران را ادا کنیم و نشان دهیم مدافع خوبی برای این فوتبال هستیم.


ایمان بازدید : 38 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

 

FILEminimizer Suite كاهش حجم فایل های آفیس و عكس ها توسط FILEminimizer Suite v6.0

ایمان بازدید : 43 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

CoffeeCup HTML Editor، نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه ویرایش فایل های HTML می باشد. این نسخه ازنرم افزار که محصول ۲۰۱۰ شرکت cuffee cup می باشد به تازگی توسط این شرکت منشر شد. این نرم افزار دارای امکانات واقعا فوق العاده ای در زمینه طراحی وبسایت می باشد. این برنامه برای ساخت وبلاگ وسایت و قرار دادن عکس و صوت و .. در آن بسیار کاربرد دارد و شما می توانید از کدهای تولید شده توسط این برنامه در آن استفاده نمایید. این برنامه دارای ده ها کد DHTML و جاوا اسکریپت ، یک Wizard برای ساخت منوهای DHTML ، بیش از ۵۰٫۰۰۰ جلوه گرافیکی و …. می باشد.  شما به وسیله این برنامه قادر خوهید بود سایت خود را به طور گرافیکی و با استفاده از کدهای پیش فرض برنامه و همچنین قالب های پیش فرض برنامه مدیریت نمایید. همچنین می توانید سایت خود را از طریق FTP آپدیت نمایید و از کد های PHP در سایت خود استفاده نمایید. این برنامه با انواع مرورگر ها سازگار بوده و دارای سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبل می باشد. این برنامه قابل حمل بوده و نیاز به نصب ندارد.

 

CoffeeCup HTML Editor 2010 طراحی حرفه ای صفحات وب با CoffeeCup HTML Editor 2010 build 369

ایمان بازدید : 40 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

بازی Date or Ditch 2 ، محصول جدیدی است از شرکت بازی سازی معروف gameloft .این بازی با فرمت جاوا بوده و سایت دانلودها،این بازی زیبا و مهیج را برای شما بازدیدکنندگان منتشر نموده است.این بازی را می توانید بر روی گوشی های پشتیبان کننده جاوا نصب نموده و لذت ببرید.

 

Date or Ditch 2 بازی جدید و زیبای Date or Ditch 2 برای گوشی موبایل

ایمان بازدید : 32 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

TBS Cover Editor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات ، کارت های اعضا ، برچسب دیسک ها ، جلد کتاب ها و … نمایند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر ، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی ، دارای ابزار ویرایشی تصاویر ، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و …  اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت TrueBoxShot می باشد.

 

TBS Cover Editor طراحی آسان انواع كاور ها با TBS Cover Editor 2.1.0.231

ایمان بازدید : 37 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

بازی مهیج و فوق العاده زیبای CSI Miami Episode 2 ، بازی جدیدی است که توسط کمپانی معروف ساخت بازی های موبایل Gameloft منتشر شده است.سایت دانلودها افتخار دارد که این بازی زیبا را برای شما بازدیدکنندگان محترم در سایز های مختلف و با فرمت جاوا مهیای دانلود ساخته است.

 

CSI Miami Episode 2 بازی سرگرم كننده و جدید CSI Miami Episode 2 برای گوشی موبایل

ایمان بازدید : 41 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

اینبار از دانلودها،بازی جدید Gem Hunters ، از سری بازی های شرکت بازی سازی Digital Chocolate می باشد.این بازی را می توانید با فرمت جاوا بر روی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب نموده و لذت ببرید.

 

Gem Hunters بازی فكری و خاطر انگیز Gem Hunters برای گوشی موبایل

 

ایمان بازدید : 36 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

10 ستاره که به تیم رقیب پیوستند

در دنیای فوتبال معمولا بین تیمهای همشهری یا حتی تیم هایی که در دو منطقه متفاوت هستند بنا به دلایلی حس رقابت شدیدی وجود دارد که گاهی از حد هواداران عادی فرا تر رفته در مسئولان شهری و چهره های سیاسی هم بازتاب دارد.


ایمان بازدید : 56 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

HTML از لیست های مرتب ، نامرتب و تعریفی پشتیبانی می کند.


مثالها

لیست بدون ترتیب
این مثال لیستی که در آن ترتیب اهمیت ندارد را نمایش می دهد.

لیست با ترتیب
در این مثال شما لیستی، دارای ترتیب می بینید.

(مثالهای بیشتر، در انتهای این صفحه آمده است)


تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 21,003